02144767960 09120248112
پشتیانی

یک قالب وردپرس حرفه ای و تخصصی اولین گام برای شروع پیشرفتی بزرگ است

ایده برای کسب و کار اینترنتی

شاید در این روز ها به فکر یک ایده کسب و کار اینترنتی باشید. تکنولوژی باعث از بین رفتن کسب و کارهای قدیمی  و حرفه های مربوط به آن است. اما حالا تکنولوژی های مدرن،  حرفه های جدید و شرایط  کسب و کار به وجود آورده اند که به واسطه ی هر کسی می تواند انجام پذیرد. آغاز یک کسب و کار آنلاین، سخت نیست . شما می توانید در خانه بنشینید و  تنها با داشتن یک کامپیوتر و اینترنت، ایده هایی برای کسب و کار اینترنتی  اجرا کنید. این کار بدون نیاز به سرمایه گذاری اولیه، ممکن است.

ایده برای کسب و کار اینترنتی

ایده برای کسب و کار اینترنتی

ایده کسب و کار اینترنتی

ساخت وبلاگ و کسب درآمد از طریق آن

در کمتر از نیم ساعت می شود یک وبلاگ ساخت. برای این کار، سایت هایی وجود دارند که امکانات میزبانی وبلاگ عرضه می کنند. شما می توانید در وبلاگ خودتان به دوستانتان برای سرگرمی و یا دیگر موارد پیشنهادهای جالب عرضه کنید. ایده های زیادی برای ساخت محتوا در وبلاگ وجود دارد که شما می توانید  آن را به منظور ساخت تولید محتوا به کار ببندید. همزمان که وبلاگ شما  نمو پیدا می کند، شرایط کسب درآمد بیشتری با بکار بردن  ترفند های گوناگون ساخته می شود. در حقیقت، وبلاگ تان باعث پیشرفت شما می شود و درنهایت  رسیدن به ایده های کسب و کار اینترنتی پر درآمد خواهد بود. دنیای اینترنت با تولید محتوا عجین شده است و هرچه محتوای عالی تری روی اینترنت انتشار دهید، به سرعت شناخته می شوید و در آمد کسب می کنید.

کسب درآمد به روش نمایندگی فروش

ایده کسب و کار اینترنتی به روش نمایندگی فروش یعنی  به وسیله ی  بازاریابی کالا و خدمات و اخذ سود فروش، کسب درآمد می کنید. اغلب افرادی که به عنوان نماینده  فروش کارمی کنند، بواسطه ی  آگهی کالاهایشان در وبلاگ خود و یا  اطط طریق فرستادن ایمیل برای دیگران، محصولات گوناگون را خرید و فروش می کنند. برای این منظور، شما احتیاج به یادگیری راه های گوناگون بازاریابی آنلاین مانند سئو و بازاریابی برای جذب کاربران بیشتر خواهید داشت.

خدمات آموزش اختصاصی

اگر شما در یک حرفه، استعداد دارید و این این مهارت شما در حدی عالی است است که می توانید آن را درس بدهید، بهترین فرصت است که آن را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان قرار دهید و همین موضوع خودش یکی از ایده های کسب و کار اینترنتی می باشد. بدین گونه که شما می توانید از فروش دوره های آموزشی به درآمد برسید . این یک روش نوین متدوال برای اغاز کسب و کار است.

ساخت فروشگاه اینترنتی

شما می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید.فرض کنید شما بوتیک لباس دارید، با گذاشتن عکس لباسها و محصولاتتان، قیمت و جزئیات آنها می توانید آنها را به فروش برسانید. فروشگاه آنلاین را می توانید تنها در چند دقیقه بسازید.

برای ساخت فروشگاه اینترنتی، سایت هایی مثل shopify  و WooCommerce برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی به شما خدماتی را ارائه می دهند. با افزونه ووکامرس روی یک قالب فروشگاهی می توانید فروشگاه اینترنتی اختصاصی خود را راه اندازی کنید.

یکی از ایده های کسب و کار اینترنتی خوشمزه !

  • ساخت وبلاگ آشپزی و آموزش آشپزی با ارائه دستور پخت

 ایجاد وبلاگ آشپزی، یکی از راه های کسب و کار اینترنتی است.دستور پخت غذا و آموزش آشپزی، فضای خوبی را برای ارائه آگهی با استفاده از گوگل ادسنس و یا بازاریابی محصولات مختلف مربوط به آشپزی است. همینطور می توانید کتاب های آموزشی آشپزی یا دستورات خلاقانه پخت غذا در وبلاگ برای فروش عرضه کنید. آشپزی هنری ست رقابتی، شما بایستی خلاق باشید،اطلاعات کافی داشته باشید و همینطور سلیقه جذاب برای به وجود آوردن یک وبسایت دلپسند داشته باشید.

  • پیشرفت در زمینه وردپرس

وردپرس،متدوال ترین پلتفرم ساخت وبسایت درجهان است، که از کارآمدترین ایده های کسب و کار اینترنتی است.تقریبا ۳۰درصد سایت های ایجاد شده موجود در اینترنت، با وردپرس ساخته شده است.شما می توانید یک وبسایت جهت عرضه خدمات وردپرسی بسازید. برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس حرفه ای، نیاز به یادگیری     css,javascript,php,htmlدارید. در این بحث کتاب های آموزشی وجود دارند که به شما کمک می کند یکی از ایده های کسب و کار اینترنتی خودتان را عملی کنید.

  • وبسایت ارائه خدمات ریزه کاری

کسانی که استعداد های ویژه ای دارند، وارد بازار کار می شوند. شیوه این کار   اینگونه  است که کسانی که  احتیاج به گرفتن خدمات کوچکی دارند، به سایت شما مراجعه می کنند. و بعد، از بین افراد بااستعدادی که در وبسایت ثبت نام کرده اند، شخصی را برای کارشان انتخاب می کنند. شما به دلیل ارتباط دادن این اشخاص به هم، از اشخاص با استعداد و کارفرمایان هزینه می گیرید. درواقع چنین وب‌سایت هایی، وظیفه بین دریافت کننده خدمات و اشخاص با استعداد را دارند.

اگر شما جزء کسانی هستید که برای ایده های کسب و کار اینترنتی خود به دنبال وبسایت تحت وردپرس هستید می توانید به سایت کیان تم مراجعه کنید و باتوجه به اینکه سایت ها یک هدف مشترک به عنوان سئوی بالا دارند، از این رو با استفاده از قالب وردپرسی شرکتی در کیان تم که به گونه ای طراحی شده است که به شما کمک می کند تا در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. کیان تم قالب وردپرس ایرانی را به صورت تضمینی در اختیار شما قرار می دهد.قالب وردپرس حرفه ای را با کیان تم تجربه کنید.

کیان وب با ارائه قالب رسمی وردپرس هر نیاز و سلیقه ای را پاسخگو است.و با وجود افکت های جذاب ظاهری پوسته وردپرس ایرانی ،باعث شده است تایم بیشتری را در سایت باشید.

 


مشاوره رایگان 021-44767960 051-38846027 پشتیبانی : 09120248112