02144767960 09120248112
پشتیانی

یک قالب وردپرس حرفه ای و تخصصی اولین گام برای شروع پیشرفتی بزرگ است

بهترین قالب وردپرس از نظر سئو

زمانی که تصمیم به خرید یک قالب وردپرس می گیرید آنچه برای شما اهمیت دارد بهینه بودن آن است و سعی دارید بهترین قالب وردپرس از نظر سئو را انتخاب کنید. اگر قالب وردپرس ایرانی از فروشگاه کیان تم خریداری کنید می توانید با خیال آسود آن را نصب و راه اندازی کرده و با فعالیت صحیح منتظر رتبه اول گوگل باشید. زیرا قالب های ما کاملا بهینه سازی شده اند. اما اگر وب سایت های دیگر قالب خارجی تهیه کردید، اکثر  بخش های یک قالب احتمال دارد  برای این که سئو و بهینه تر شود به یکسری تغییرات احتیاج داشته باشد. تاحدی که امکان دارد به خاطر سئو  تغییر فونت قالب وردپرس را انجام دهید. در این مقاله بیشتر به این موضوع می پردازیم.

بهترین قالب وردپرس از نظر سئو

بهترین قالب وردپرس از نظر سئو

بهترین قالب وردپرس از نظر سئو

هر چه سطح یک سایت به دلیل سعی بیش از حد  شما در دیگر بخش ها مثل تولید محتوا بالاتر برود نیاز است زمینه سایت مطابق  استانداردهای جدید  در همان تاریخ تغییر کرده یا ترفیع پیدا کند. در حوزه کدگذاری  نخستین موردی را که بایستی درنظر گرفت هماهنگی سایت با مدل های‌مختلف مرورگرهای متداول و مرورگرهایی است که احتمالا قرار است با قوانینی مشابه و در آینده ارائه شوند. HTML ، CSS و درنظرگرفتن  سئو موبایل در گزینش قالب از  مهم ترین پارامترهایی هستند که در نهایت بااعتباربودن یا نبودن  یک قالب را تعیین می کنند. کدگذاری معتبر قالب از مهمترین ویژگی های بهترین قالب وردپرس از نظر سئو است.

سرویس The W3C Markup Validator، یک وسیله بدون هزینه بمنظور تشخیص مورد اطمینان بودن کدگذاری می باشد.

سرعت بارگذاری قالب از دیگر ویژگی های یک قالب خوب از نظر سئو است .

افزایش و سئوی سرعت همیشه از موارد بااهمیت در زمینه سئو بوده است. تصاویر قالب و فایل های آن نباید خیلی وسیع و پرحجم باشند. فایل های CSS بایستتی بواسطه ی کارشناس وارسی شده و اگر لاز بود از افزارهای مربوطه برای سئوی آن استفاده شود. در سرعت بارگذاری  قالب، سرعت سرور هم به شدت موثر است.

 

ارتباط قالب با شبکه های اجتماعی

بطور خلاصه عرض کنم که شبکه های اجتماعی ، درواقع هیچگونه تاثیر مستقیمی روی سئو ندارند و حتی قسمتی از سئو محسوب نمی شوند؛ اما حالا به دلیل همیاری ای که با موترهای جستجو برای مدیریت کاربران دارند،جدیدا در سئو هم قابل بحث هستند.

آیکن های شبکه های اجتماعی و حضور  این قسمت در خود سایت، از مسائلی بوده است که ازگذشته روی آن مانور داده ایم . از طریق  این دکمه ها است که محتوای سایت بطور روزانه انتشار داده می شود .

فرم بهترین قالب وردپرس از نظر سئو

از دیگر ویژگی های یک قالب خوب از نظر سئو، شکل ساختاری قالب است.که در ادامه به بررسی آن میپردازیم.

شکل قواعدی در مدلسازی  سایت و لینک های داخلی در آن واحد، کراول صفحات را برای گوگل خیلی راحت تر خواهد کرد. براین اساس هر زمان قصد داشتید  یک قالب نو بخرید  پیش از این که  اولویت هایتان  فکررا درنظ بگیرید  به خواسته های گوگل فکرکنید و بیشتر از طبع، بحث قالب درست و هماهنگی که به کراول سایت کمک می کند، مدنظرتان باشد .

توجه داشته باشید قبل از خرید قالب، به preview یا پیش نمایش رتوجه کنید  و پیش از دیدن پیش نمایش، هیچوقت هیچ محصولی را نخرید. پیش نمایش یک قالب،  اقدام برای خرید بهترین قالب وردپرس و بررسی آن را راحت تر خواهد کرد.

 

کدهای نشانه گذاری Schema

از آخرین ویژگی های بهترین قالب وردپرس از نظر سئو،کدهای نشانه گذاری Schema می باشد. زبان نشانه گذاری Schema، یک پکیجی از  موارد و ویژگی های مربوط با آن برای پیشگیری از پروسه موتور های جستجو در داده های مازاد صفحه می باشد که بطورمستقیم در خزانه کدهای HTML صفحه قرار می گیرند. بطور مثال درصورتی که سایتتان در ارتباط با فروش زمینه(تم) های وردرپرس است، این امگان وجود دارد تا با استفاده از استاندارد اطلاعاتی که در سایت schema.org، وجود دارد،یک تعداد موارد جزئی و غیرقابل دیدن برای مخاطبان را در ترتیب کدهای یک صفحه قرار دهید. این امر به گوگل کمک می کند تا  محتوا صفحه ما را بهتر درک کند.

rich snippets از قسمت هایی است که به سرعت  از ادیت های شما از طریق نشانه گذاری Schem تاثیر می گیرد. بدیین‌منظور که متوجه شوید قالب مدنظرتان  از این نشانه گذاری ها برخوردار است یا نه و درحقیقت اصول یک قالب خوب را داراست یا نه، زمینه را بصورت دمو باز کنید و با راست کلیک روی آن گزینه View Source Code را انتخاب کنید. با انجام این کار تب جدیدی نمایان می شود که شامل سورس کدها است.

کلیدهای ترکیبی CTRL+F را فشار دهید تا امکان سرچ در کدهای دمو ایجاد شود. در قسمت سرچ itemscope یا schema.org را وارد کنید. درصورتی که این دو جمله در میان کدها پیدا  شود یعنی که قالب شما، یک قالب خوب می باشد که  اصول وقواعد موجود را دنبال کرده است.

حالا که از بررسی بهترین قالب وردپرس از نظر سئو پرداختیم می توانید با خیال آسوده

 

 


مشاوره رایگان 021-44767960 051-38846027 پشتیبانی : 09120248112