02144767960 09120248112
پشتیانی

یک قالب وردپرس حرفه ای و تخصصی اولین گام برای شروع پیشرفتی بزرگ است

بهترین قالب وردپرس برای دانشگاهی

امروز میخواهیم به یک مقوله مهم در زمینه راه اندای سایت برای دانشگاه بپردازی آن هم اینکه  چطور یک سایت دانشگاهی با هزینه پایین راه اندازی کنید . حتما میدانید که تا به یک شرکت جهت طراحی سایت دانشگاهی مراجعه کنید به شما قیمت های چند ده میلیونی میدهند و قطعا برای شروع کار و در کل راه اندازی یک سایت که قرار است فقط اطلاع رسانی کند بسیار زیاد است . در این مقاله ما به شما بهترین قالب وردپرس برای دانشگاهی را معرفی میکنیم که در کنار قیمت مناسب کیفیت بالایی را دارد  در ادامه به شما خواهیم گفت که بهترین قالب دانشگاهی وردپرس را چطور پیدا کنید

مشخصه های یک قالب وردپرس دانشگاهی با کیفیت :

1- قالب وردپرس دانشگاهی ایرانی

منظور از ایرانی بودن این است که یک تم ایرانی قالب وردپرس را طراحی کرده باشد و قالب فارسی سازی نباشد.

2- قالب وردپرس دانشگاهی با پشتیبانی رایگان

اگر قالب وردپرسی که خریداری می نمایید دارای پشتیبانی باشد قطعا در بروز مشکلات احتمالی خیالتان آسوده خواهد بود که یک تیم در کنار شما خواهد بود و تمام مشکلات را رفع خواهد کرد.

3- پنل نتظیمات ساده و ایرانی

اگر قالب وردپرسی که تهیه میکنید  دارای یک پنل تظیمات ساده باشد بدون شک شما بدون هیچ مشکلی میتوانید سایت خود را مدیریت کنید و نیاز به دانش کد نویسی و … نخواهید داشت .قالب شما باید بدون نیاز به نصب چند ده افزونه به درستی کار کند و تمام موارد در پنل شما نوشته شده باشد .

بهترین قالب وردپرس برای دانشگاهی

این قالب که در ادامه به شما معرفی میکنیم تمام موارد بالا را شامل میشود و علاوه بر موارد بالا دارای نصب رایگان و بسته نصبی بوده ، دارای قابلیت های متفاوتی از جمله تغییر رنگ و تغییر تمام متن ها عکس ها و نوشته ها خواهد بود و البته ما برا راحتی کار خود به یک فایل ویدیویی یا فایل پی دی اف بسنده نکرده ایم و  همواره اماده ارائه خدمات به صورت تلفنی هستیم.

لینک مشاهده دمو و خرید قالب وردپرس دانشگاهی :  بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

قالب وردپرس دانشگاهی

 

قالب دانشگاهی وردپرس am1

قالب دانشگاهی وردپرس am1


مشاوره رایگان 021-44767960 051-38846027 پشتیبانی : 09120248112