02144767960 09120248112
پشتیانی

یک قالب وردپرس حرفه ای و تخصصی اولین گام برای شروع پیشرفتی بزرگ است

تخصص های موردنیاز برای طراحی قالب وردپرس

متخصص طراحی قالب وردپرس: متخصص طراحی قالب وردپرس: انسان زیبایی ها را دوست دارد و به انچه که زیباتر جلوه کند علاقه مند می شود. توجه به همین امر موجب موفقیت بسیاری از کسب و کارهایی شده است که به صورت آنلاین با استفاده از یک سایت درحال فعالیت هستند. هرچقدر ظاهر یک سایت جذاب تر طراحی شده باشد تعداد طرفداران آن بیشتر است. افرادی که صاحب یک سایت هستن برای اختصاص دادن یک ظاهر زیبا به سایت خود اقدام به خرید قالب وردپرس می کنند و یا طراحی قالب وردپرس سایت خود را به فردی متخصص می سپارند. و این گونه است که هر سایت ظاهر مخصوص به خودش را دارد که آن را از سایتی دیگر متمایز می سازد. حتی صاحبان سایت هر از گاهی برای ایجاد تنوع اقدام به تغییر قالب وردپرس خود می کنند و این درحالیست که ماهیت و بک اند سایت هیچ تغییری نکرده است و آنچه به روز شده است تنها ظاهر سایت است که منجر به شگفت زده شدن کاربران خواهد شد.

متخصص طراحی قالب وردپرس

متخصص طراحی قالب وردپرس

تخصص های مورد نیاز طراح قالب وردپرس

یک متخصص طراحی قالب وردپرس باید تسلط کاملی به زبان های برنامه نویسی موردنیاز طراحی UI و یا ظاهر سایت داشته باشد. اولین زبانی که در طراحی قالب مطرح است زبان HTML است. امازبان HTML در طراحی قالب لازم اما کافی نیست! مکمل زبان HTML زبان CSS می باشد و این دو در کنارهم می توانند طرحی زیبا ایجاد کنند. این دو زبان در طراحی سایت از یکدیگر جدانشدنی هستند. این دو زبان در کنار یک دیگر قادر به تولید یک صفحه وب هستند اما اگر بخواهید صفحای را تنها با HTML و CSS بسازید قطعا طرح موفقی ایجاد نخواهد شد چرا که رقبای شما با استفاده از کدهای جاوا اسکریپت و مشتقات آن اکشن های جذابی را در طراحی قالب های وردپرس خود ایجاد می کنند و شما نیاز برای رقابت در چنین فضایی نیاز است به استفاده از زبانی مانند JQUERY که از مشتقات زبان جاوا اسکریپت می باشد. دلیل زیبا بودن متحرک بودن اسلایدر و یا دکمه های برخی از سایت ها زبان جاوااسکریپت می باشد.
یک متخصص طراحی قالب وردپرس باید این نکته را در نظر بگیرد که همیشه قرار نیست به طور مستقیم با مشتری و صاحب طرح ارتباط مستقیم داشته باشد و از نظرات و سلیقه او آگاه شود و با هم فکری صاحب طرح به کدنویسی و طراحی قالب وردپرس بپردازد. این روزها خرید قالب وردپرس طرفداران زیاد و خاص خود را پیدا کرده است. هزینه پایین و سرعت در راه اندازی یک سایت می تواند از دلایلی باشد که خرید قالب وردپرس به صورت آماده بسیار پر طرفدار است. پس یک طراح قالب وردپرس باید ذهن خلاقی داشته باشد و مطابق سلیقه افراد مختلف طرح هایی را برای فروش از پیش طراحی کند. یک طراح قالب وردپرس باید بتواند از دیدگاه دیگران و افراد و قشرهای مختلف جامعه بنگرد و ایده هایی ارائه دهد که هر شخص را در خرید قالب وردپرس به نتیجه دلخواه برساند.
یک طراح قالب وردپرس برای ارائه دادن قالبی با کیفیت بالا، لازم است کار با بوت استرپ را فراگیرد. بیشتر طراحان از بوت استرپ برای ریسپانسیو کردن قالب وردپرس استفاده می کنند.

آینده کاری یک متخصص طراحی قالب وردپرس

یک سایت هرچند که بک اند خوبی داشته باشد اما از قالب مناسبی استفاده نکند تقریبا می توان گفت در زمینه رقابت حرفی برای گفتن ندارد. چیزی که در ابتدا یک کاربر را مجذوب می کند ظاهر زیباست و پس از آن بک اند و عملکرد سایت. پس مطمئن باشید که اگر یک طراح قالب وردپرس خلاق و به روز باشید بازار کار همیشه برای شما داغ داغ است و تیم های طراحی سایت به کمک شما احتیاج خواهند داشت. اگر شما فردی باشید که تمامی موارد بالا را در سطح قابل قبولی برای طراحی قالب وردپرس فرا گرفته باشید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که امکان خرید قالب وردپرس را برای مخاطبان و مشتریان خود فراهم کنید و قالب های خود را به فروش بگذارید. کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که به تیم های برنامه نویسی سایت بپیوندید و به صورت اختصاصی برای پروژه های موجود قالب وردپرس طراحی کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که شما نمی تانید صفر تا صد یک قالب وردپرس را به تنهایی انجام دهید. طراحی یک قالب دارای جزئیات فراوانی است و لازم است که یک تیم برنامه نویسی شامل یک نفر یا بیشتر UI دیزاینر و یک نفر یا بیشتر UX دیزاینر و چند نفر Backend developer یک نفر یا یشتر متخصص سئو روی یک قالب کار کنند تا نتیجه ای که حاصل می شود موفقیت بیشتری داشته باشد. بنابر این برای متخصص شدن سعی کنید یک تخصص را دنبال کنید و در آن تخصص پیشرفت داشته باشید نه چندین تخصص.
اگر طراح قالب های آماده هستید که شخص در نتیجه خرید قالب وردپرس به آن دست می یابد در طراحی خود از همان ایتدا به اصل انعطاف پذیری با سلیقه مخاطب توجه ویژه ای داشته باشید و تا حد امکان کدها را به گونه ای قرار دهید که امکان ایجاد تغییر در آن وجود داشته باشد.


مشاوره رایگان 021-44767960 051-38846027 پشتیبانی : 09120248112