02144767960 09120248112
پشتیانی

یک قالب وردپرس حرفه ای و تخصصی اولین گام برای شروع پیشرفتی بزرگ است

سایت مپ یا نقشه سایت در وردپرس

نقشه سایت : قطعا تا کنون در سفر و گشت و گذار از نقشه برای پیدا کردن مسیری استفاده کرده اید در یک کلام نقشه مسیر ها را می توان با جمله “مجموعه ای که تمام مسیرهای ارتباطی را نمایش می دهد” تعریف کرد. نقشه سایت نیز چنین چیزی است. لینک ها مسیرهای ارتباطی یک وب سایت هستند و یک فایل xml که حاوی تمام آدرس‌های موجود در یک سایت است نقشه سایت نامیده می شود که تمامی راه ها و چاه های یک وب سایت را به موتورهای جست و جو نمایش می دهد.

نقشه سایت در وردپرس

نقشه سایت در وردپرس

اگر تصمیم دارید با انتخاب بهترین قالب وردپرس ، بهترین سایت وردپرسی را از آن خود کنید باید نقشه سایت خود را بسازید تا گوگل سایت شما را ایندکس کند. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که با ساخت سایت مپ صفحات شما به بهترین شکل ایندکس شوند، ولیبه هر حال ساختن نقشه سایت قدمیست که در این مسیر باید بردارید.
در وردپرس می توانید به راحتی از افزونه XML sitemaps استفاده کنید که نقشه سایت شما را به صورت اتوماتیک می سازد و پس از هربار انتشار محتوا آن را به روزرسانی می کند. افزونه یواست سئو نیز دارای یک نقشه ساز می باشد.
برای مشاهده نقشه سایت‌تان از مسیر زیر بروید:
بخش پیشخوان > منوی سئو > گزینه عمومی > تب امکانات >روی علامت کنار “نقشه‌های سایت” کلیک کنید > روی مشاهده کلیلک کنید.
در این تصویر نمونه ای از یک نقشه xml را مشاهده می کنید.

سایت مپ

سایت مپ

چگونه سایت مپ خود را به گوگل معرفی کنید؟
برای این کار لازم است از قسمت Sitemaps در گوگل سرچ کنسول سایت خود فرم add a new sitemap را کامل کنید. پس از این که نقشه سایتتان را ثبت کردید تقریبا 1روز کامل زمان میبرد تا محتوا و لینک های وب سایت شما توسط گوگل ایندکس شود. بسته به تعداد لینک‌های ثبت‌شده در سایت مپ سایت شما طی مدت‌زمانی تمامی مطالب شما در گوگل ایندکس خواهد شد. هرچه لینک های بیشتری داشته باشید ایندکس شدن آن بیشتر زمان می برد. یادتان نرود که همیشه برای ایندکس شدن سایتتان باید صبر و تحمل زیادی داشته باشید.


مشاوره رایگان 021-44767960 051-38846027 پشتیبانی : 09120248112