02144767960 09120248112
پشتیانی

یک قالب وردپرس حرفه ای و تخصصی اولین گام برای شروع پیشرفتی بزرگ است

سایت های دانلود عکس برای نوشتن بلاگ در سایت وردپرسی

در این مقاله قصد داریم به معرفی سایت هایی برای دانلود عکس باکیفیت بپردازیم و آن ها را بررسی کنیم. اما این سایت ها به چه کار می آیند؟ زمانی که سایت خود را با انتخاب یک قالب وردپرس ایرانی از کیان تم انتخاب کردید برای فعالیت صحیح و سئو سایت باید محتوای مناسب تولید کنید و یک محتوای مناسب باید شامل عکسی با کیفیت باشد.
در اکثر مواقع یافتن عکس های مناسب با مطلب سخت و وقت‌گیر از نوشتن متن و… است به همین دلیل قصد داریم به معرفی سایت های دانلود عکس با کیفیت بپردازیم و به شما معرفی کنیم که به راحتی بتوانید عکس‌های دلخواه خود را پیدا کنید که  وقت زیادی از شما نگیرد .

علاوه  بر یافتن عکس های خوب برای مقاله و مطالب ، بایستی از عکس هایی با  کیفیت بالا  استفاده کنید چراکه به همان اندازه  کیفیت کار شما هم بالاتر می رود.

سایت های دانلود عکس برای نشتن بلاگ در سایت وردپرسی

سایت های دانلود عکس برای نشتن بلاگ در سایت وردپرسی

معرفی سایت هایی برای دانلود عکس باکیفیت

سایت Freepik

یکی از برترین  سایت‌های دانلود رایگان عکس در سال ۲۰۲۰ است. در این سایت علی رقم  عکس های با کیفیت رایگان عکس های تجاری هم موجود است، هم چنین درصورتی که شما در این سایت عضو شوید  قابلیت ویرایش رایگان عکس هم برایتان فراهم خواهد شد.
عکس‌های این وب سایت باعث می‌شود، کارهای شما به شکل خاص و باکیفیت‌تر از افراد دیگر به نظر برسد.
این سایت دارای عکس های  بسیاری و باکیفیت بسیار بالا در همه حوزه  ها مناسب با موضوع مونظرتان  است.

 Pixabay

در این سایت هم عکس های بسیار زیاد و با کیفیت بالا به صورت رایگان وجود دارد، که می‌توانید از آن‌ها به منظور  کسب وکارتان یا  مقاله های مختلف استفاده کنید.
اینطور که معلوم است  در آینده نه چندان دور این سایت به موفقیت های بسیار زیادی  می رسد.
این وبسایت تصاویر بسیار وسیعی را در تمام دنیا عرضه می کند، تصاویری با انواع رنگ ها و کیفیت بسیار زیاد که بعضی مواقع احساس می‌کنیم که تصویر نیستند و به صورت زنده هستند .

 

Pexels

از دیگر از مواردی که می‌توانید تصاویر  خوبی دانلود کنید pixels است که تصاویر  دلنشینی دارد، تمام تصاویرموجود در این سایت زیرنظر مجوز CC0 است که  عکس‌های این سایت را می توانید در حوزه تجاری هم استفاده کنید.

مجوز  CC0  از طریق سیستگ غیرانتفاعی Creative Commons Zero داده شده است. این سایت به طور ماهانه 1500 عکس با کیفیت HQ در سایت لود می‌کند. هم اکنون  در این سایت بیشتر از 10K عکس وجود دارد.

 Stocksnap

Stocksnap  هم هم مثل سایر سایت ها درجه  خوبی برای دانلود عکس های رایگان و با کیفیت بالا و حجم معقول برای بکارگیری شما است.  سایت Stocksnap  نیز از مجوز CC0 برخوردار است. باتوجه به مطالب بالا، از عکس‌های این سایت هم می توانید برای کارهای تجاری خود به صورت رایگان استفاده کنید.

 Flickr

از دیگر  وب سایت‌های معروف برای دانلود رایگان عکس‌های گوناگون سایت Flickr است، این  سایت  از سایت‌های بسیار عظیم و پر استفاده برای عکس های مختلف در حوزه های گوناگون است.
در مواردی که احتیاج دارید عکس فوری دانلودکنید ، می‌توانید این سایت  را برای دانلود رایگان عکس انتخاب کنید.

برای انتخاب از این سایت  به قسمت creative common category مراجعه کنید و بعد در بخش  search for the image عکس مدنظرتان را  جستجو کنید و به آسانی آن را در ابعاد دلخواه  دانلود و بکار بگیرید.

 

 MorgueFile

MorgueFile از دیگر  سایت های پراستفاده برای دانلود رایگان عکس باکیفیت بالا است. فرقی که ا این سایت با سایر سایت ها دیگر دارد  این است که در این سایت تصاویر به شکل دسته بندی شده موجود است.
این دسته بندی‌ها باعث می شوند آسانتر و با گذاشتن وقت کم تر بتوانید عکس دلخواهتان را  جستجو کنید. این سایت مثل سایت‌های دیگر نامنظم نیست. و همینطور این سایت قابلیت بریدن بخشی از عکس را دارد.

هم عکس دانلود کنید و هم کسب درامد کنید

 FreeRangeStock

این سایت برخوردار از تصاویر گوناگوگ برای استفاده شخصی و تجاری و…  است، برای دانلود عکس‌ها تنها نیاز  ا‌ست به صورت رایگان در سایت عضو شوید و از تصاویر استفاده کنید.

به جز  استفاده رایگان از عکس‌ها می‌توانید از طریق این سایت کسب در‌آمد کنید، به گونه ای که اگر توانایی عکاسی دارید می‌توانید با منتشر کرن عکس هایتان  کسب درآمد  کنید.

از نقاط قوت سایت فری رنج قابلیت ادیت عکس است؛ فقط ممکن است  که رابط کاربری آن برایتان جذاب نباشد، چراکه رابط کاربری فری رنج خیلی قدیمی و نیز امکان دارد  از دید بسیاری از کاربر‌ها دلنشین نباشد و نتوانند با آن ارتباط  برقرار کنند.

سایت برای دانلود عکس و فایل آموزشی

درسایت Free digital photos به جز دانلود رایگان عکس‌های باکیفیت  درمقایسه با سایت های دیگر ، این قابلیت را دارد که می توانید فایل‌های آموزشی، و…برای استفاده شخصی یا تجاری، پروژه‌ای را در قالب WORD ،POWER POINT ،PHOTOSHOP یا… به صورت رایگان دانلود کنید.

علی رقم این مورد ، کارت تبریک هم در این سایت موجود است اما اجازه بکارگیری تجاری از این کارت تبریک ها را ندارید.(یعنی این امکان را ندارید که آن‌ها را به عنوان محصولاتی برای فروش عرضه کنید)

اما درکل اگر علاوه بر عکس‌های با کیفیت به دنبال فایل‌های دیگری  که در بالا گفته شد هم هستید، می‌توانید از Free digital photos استفاده کنید.

 

 

 


مشاوره رایگان 021-44767960 051-38846027 پشتیبانی : 09120248112