02144767960 09120248112
پشتیانی

یک قالب وردپرس حرفه ای و تخصصی اولین گام برای شروع پیشرفتی بزرگ است

سایت های شرکتی موفق

برای شرکت های تجاری و صنعتی، طراحی سایت اهمیت بالایی دارد. یک شرکت تجاری با استفاده از یک قالب وردپرس شرکتی حرفه ای در طراحی سایت خود به اعتبار مجموعه خود می افزاید. قالب شرکتی حرفه ای می تواند به طور قابل ملاحظه ای موجب جذب مخاطب به یک مجموعه شود. شرکت های بسیار وجود دارند که با استفاده از یک طراحی موفق، توانسته اند مخاطب خود را شگفت زده کنند. در ادامه این نمونه طرح ها را معرفی خواهیم کرد.

سایت های شرکتی موفق با قالب شرکتی حرفه ای

سایت های شرکتی موفق با قالب شرکتی حرفه ای

سایت آلپاین نمونه ای برای طراحی قالب شرکتی حرفه ای

سایت آلپاین دارای طراحی فوق العاده حرفه ای و شیک است و مخاطب هنگام ورود به این سایت به راحتی می تواند محصول مورد نظر خود را یافته و عکس های مربوط به آن را مشاهده کند.

طراحی سایت شرکت مالبری

شرکت مالبری با استفاده از تصاویر بزرگ و رنگارنگ و خیره کننده و کلمات مختصر در طراحی سایت خود معروف شده است. اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس شرکتی هستید، طرح وب سایت این شرکت یک منبع خوب برای الهام گرفتن است.

طراحی سایت شرکت sill

زمان ورود به این سایت با جمله “Plants make people happy”  که با فونت بزرگ ظاهر شده است مواجه می شوید که به معنی گیاهان مردم را شاد می کنند، می باشد. در طراحی این سایت سعی شده است احساس شادی و سرزندگی به مخاطب منتقل شود و با شعار شرکت همخوانی داشته باشد.

گس لاین

در طراحی این وب سایت صنعتی از عنوان های واضح و عکس های باکیفیت استفاده شده است که به کاربران کمک می کند بهتر به مطالب موردنظرشان دسترسی پیدا کنند.

این وب سایت ها نمونه هایی در دنیای طراحی سایت می باشند اما توجه داشته باشید که اگر میخواهید یک قالب شرکتی حرفه ای و موفق طراحی کنید باید از خلاقیت و ایده های خودتان استفاده کنید و درواقع این طرح ها نمونه هایی برای الهام گرفتن و جرقه ای در ذهن شما می باشند.


مشاوره رایگان 021-44767960 051-38846027 پشتیبانی : 09120248112