02144767960 09120248112
پشتیانی

یک قالب وردپرس حرفه ای و تخصصی اولین گام برای شروع پیشرفتی بزرگ است

چرا شرکت ما نیاز به قالب وردپرس دارد

چرا شرکت ما نیاز به قالب وردپرس دارد : طبق آمار سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا بوده و بیشترین استفاده را در بین مجموعه های شرکتی به خود اختصاص داده است. بدون شک اصلی ترین نیاز یک شرکت به سایت، نمایش صحیح و موثر کالا یا خدمات مربوطه بوده و جلب نظر بازدیدکننده از اهداف هر مجموعه ای خواهد بود. با گسترش اینترنت و فضای مجازی و افزایش رقابت در این بستره پررونق، نیاز و دید مخاطب نیز تغیر کرده و می توان گفت سطح توقع کاربران نیز از ارائه دهندگان خدمات و فعالین مجازی افزایش یافته است. یکی از راهکار های اساسی برای جلب نظر مخاطب در این فضای رقابتی، نمایش سایت به طریق موثر و متمایز بوده که با استفاده از روش های مختلفی امکان پذیر است. یکی از راهکارهای اثبات شده برای اینکار استفاده از قالب‌ وردپرس شرکتی بوده که منحصرا برای مجموعه های شرکتی و کسب و کار ها طراحی شده اند.

چه قالب وردپرسی برای مجموعه ما مناسب تر است؟

پیش از خرید قالب وردپرس لازم است تعریف دقیقی از نیاز خود و توجهات بازار هدف داشته باشید و همچنین امکانات و قابلیت های مورد نیاز خود را بررسی نمایید. برای انجام اینکار می‌توانید فعالیت رقبا و سایت های برتر را ملاحظه نموده و موارد مختلفی را به طور آزمایشی اجرا نمایید. قالب وردپرسی مناسب برای مجموعه های شرکتی لازم است ویژگی های زیر را به طور کامل داشته باشد.
بخش بندی استاندارد: قالب شرکتی وردپرس مناسب باید دسترسی موارد پربازدید را به طور مناسب در اختیار مخاطب قرار دهد. درواقع بخش بندی استاندارد قالب باید کاملا رعایت شود و باتوجه به نوع کسب کار، جایگاه مشخصی برای فیلدهای ارتباطی و معرفی تعبیه شود.
سئوی رقابتی: این ویژگی به موارد متعددی مربوط بوده و از جهات گوناگونی قابل بررسی است. برای بررسی سئوی قالب میتوانید از ابزار و سایت های موجود بررسی سئو استفاده نمایید.
قابلیت تغییر : این ویژگی برای اعمال پیکربندی شخصی و رنگ سازمانی بسیار مهم بوده و مجموعه را قادر به تغیربخش های مختلف در فواصل زمانی معین می نماید.
ابزار بازاریابی محتوا و شبکه های اجتماعی: این موارد که از اهداف عمومی مدیران محسوب می شود، باید موارد مختلفی در قالب تعبیه شود. آیکون های شبکه های اجتماعی و قابلیت انتشار محتوا توسط بازدید کننده همچنین قابلیت نمایش صحیح متون نمونه ای از این امکانات است.

پیشنهاد ویژه کیان تم
قالب های شرکتی مخصوص برای هر کسب و کار به همراه پشتیبانی دائمی، ظرفیت مجموعه شما برای رقابت در فضای مجازی را دوچندان خواهد کرد. کیان تم پیش از طراحی هریک از قالب ها، تحقیق و بررسی دقیقی بر اهداف مدیران و فعالیت فعالین این حوزه داشته و قالب های حرفه ای شرکتی را با کیفیت بسیار بالا در اختیار متقاضیان قرار داده است. کلیه قالب ها توسط تیم متخصص ایرانی از صفر تا صد طراحی شده و ویژگی های کابردی برای نمایش عمومی خدمات و کالاها رادر اختیار مجموعه قرار می دهد. همکاری رضایت بخش و بلند مدت از اهداف اصلی کیان تم بوده و امیدواریم با این پکیج آماده بتوانید به بهترین نحوه پایگاه داده ای خود را راه اندازی نمایید.

برای خرید قالب وردپرس میتوانید به لینک آرشیو قالب وردپرس مراجعه کنید

کیان تم بزرگترین مرجع ارائه دهنده پوسته وردپرس شرکتی

 

نیاز به قالب وردپرس

نیاز به قالب وردپرس

نیاز به قالب وردپرس شرکتی و نیاز به قالب وردپرس حرفه ای برای شرکت ها


مشاوره رایگان 021-44767960 051-38846027 پشتیبانی : 09120248112