02144767960 09120248112
پشتیانی

یک قالب وردپرس حرفه ای و تخصصی اولین گام برای شروع پیشرفتی بزرگ است

طراحی سایت معماری

طراحی سایت معماری با قالب وردپرس مهندسی باید به گونه ای انجام شود که موجب رضایت مهندسان دقیق و ریزبین این حوزه باشد. زیبایی ظاهری و هارمونی رنگ ها از مواردیست که حتما در یک قالب وردپرس مهندسی برای سایت معماری باید رعایت شود. قالب های وردپرس مهندسی در فروشگاه کیان تم همگی از این ویژگی برخوردار هستند. در این مقاله قرار هست به شما در انتخاب پوسته مناسب جهت وبسایت معماری شرکتتون حداکثر کمک رو بکنیم.

طراحی سایت معماری

طراحی سایت معماری

طراحی سایت معماری

بهترین گزینه قالب هایی هستند که مخصوص شرکت های معماری طراحی شده اند. یکسری ویژگی ها مثل تنوع رنگ نامحدود ویجت های سفارشی اشتراک رسانه های اجتماعی بخش نمونه کارها  از نیازهای یک قالب وردپرس مهنرسی برای طراحی سایت معماری می باشد.

زیبایی شناسی قالب های وردپرس مهندسی

اگر قرار باشد در بحث زیباشناسی در حوزه معماری یک قالب فوق العاده داشته باشید ما نیاز شما را از قبل پیش بینی گرده ایم و قالبی طراحی کرده ایم که همکنون می توانید در میان قالب های وردپرس مهندسیکیان تم مشاهده کنید.

یک سایت معماری از نظر ویژگی های زیبایی شناسی باید به طور خیلی دقیق طراحی شود. مهندسان معماری معمولا به کاربرد المان ها و رنگ ها به صورت مرتبط و منظم و با هارمونی خاص حساسیت ویژه ای دارند. ما با در نظر گرفتن تمامی نیازها و سلایق مخاطب اقدام به ساخت قالب وردپرس مهندسی برای معماری کرده ایم.

سهولت استفاده از این قالب ها در طراحی سایت معماری

قالب های وردپرس مهندسی به گونه ای طراحی شده است که حتی اگر هیچ دانش کدنویسی نداشته باشید و در مبحث مدیریت سایت کاملا صفر باشد با یک توضیح جامع از سمت تیم کیان تم به راحتی به تمام مسائل مسلط خواهید شد. این شرایط را فقط در قالب رسمی وردپرس در سایت کیان تم می یابید.

ما با حذف کدهای اضافه از قالب ها علاوه بر ساده تر کردن پنل تنظیمات موجب کم حجم شدن و سبک شدن قالب شده ایم تا سایت شما با سرعتی بالا لود شود.

 

طراحی چند منظوره سایت ها با قالب وردپرس مهندسی

اگر به دنبال وبسایتی مدرن و چند منظوره در حوزه معماری هستید به شما قالب های موجود در فروشگاه کیان تم را معرفی می کنیم.

بهترین پیشنهادات در این حوزه متناسب با کار شما استفاده از همین قالب هاست که دارای ویژگی های ضروری و حجم کم و سبک می باشند.

سبک مینیمالیسم در طراحی سایت معماری

همانطور که اطلاع دارید امروزه سبک مینیمالسم طرفداران زیادی در نقاط مختلف دنیا دارد. اگر طرفدار این سبک یا هر سبک خاص دیگری هستید می توانید نمونه های مد نظر خود را با تیم کیانتم به اشتراک بگذارید تا طرح مورد نظر شما پس از بررسی های لازم پیاده سازی شود.


مشاوره رایگان 021-44767960 051-38846027 پشتیبانی : 09120248112