02144767960 09120248112
پشتیانی

یک قالب وردپرس حرفه ای و تخصصی اولین گام برای شروع پیشرفتی بزرگ است

طراحی فروشگاه آنلاین بیمه

اگر شما یکی از افراد علاقه مند به حوزه بیمه باشید قطعا تعدادی سایت را می شناسید که می توان بیمه را به صورت آنلاین از ان ها خریداری کرد. یکی از بهترین مواردی که می توان در فضای مجازی و اینترنت روی آن سرمایه گذاری کرد موضوع فروشگاه آنلاین بیمه می باشد.

نحوه طراحی و کار این گونه وب سایت ها یک موضوع چالش برانگیز است. طراحی وب سایت های فروش انلاین بیمه توسط شرکت های طراح صورت میگیرد. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که یک طراحی خوب برای فروشگاه انلاین بیمه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ استانداردهایی که در آن باید رعایت شود چیست؟

طراحی فروشگاه آنلاین بیمه

طراحی فروشگاه آنلاین بیمه

پاسخ این سوال پیش ماست! کیانتم با بررسی و تحلیل نیازمندی های یک فروشگاه آنلاین بیمه و درخواست های مشتریان و بهره گیری از تجربه چندین و چند ساله خود در زمینه طراحی وب سایت قالب وردپرس بیمه را برای شرکت ها و نمایندگی های بیمه که قصد فروش آنلاین را دارند طراحی کرده است. در قالب وردپرس بیمه امکان فروش انواع مختلف بیمه‌نامه از شرکت‌های مختلف وجود داشته اما در صورت درخواست کارفرمایان کلیه امکانات اختصاصی و ایده محور به صورت تخصصی قابل طراحی و افزودن به قالب می باشد. کلیه امکانات این قالب وردپرس برای به طور خاص برای ارائه خدمات بیمه ای طراحی شده است.

امکاناتی که در قالب وردپرس بیمه برای طراحی فروشگاه آنلاین بیمه وجود دارد:

گالری تصاویر و صفحه اخبار، امکان مدیریت منوها و زیر منوها، امکان مدیریت اسلایدشو، سؤالات بیمه ای، صفحه درباره ما، همکاری با ما، صفحه انتقادات و پیشنهادات، معرفی قوانین و مقررات بیمه‌ای، معرفی و دسته‌بندی خدمات، معرفی شرکت‌های بیمه، صفحه تعریف انواع بیمه‌ها، صفحه تماس با ما و…

با بررسی قالب های وردپرس بیمه ای کیانتم در کوتاهترین زمان ممکن می توانید فروشگاه آنلاین بیمه خود را راه اندازی کنید.ب رای دریافت هرگونه مشاوره در این زمینه نیز می توانید با تلفن های تماس ما ارتباط برقرار کنید.


مشاوره رایگان 021-44767960 051-38846027 پشتیبانی : 09120248112