02144767960 09120248112
پشتیانی

یک قالب وردپرس حرفه ای و تخصصی اولین گام برای شروع پیشرفتی بزرگ است

طراحی فروشگاه انلاین با قالب وردپرس یا اینستاگرام

درصورتی که شما می خواهید کسب و کار سنتی خود را به کسب و کار آنلاین تبدیل کنید، نیاز به  سایت یا اینستاگرام دارید. حال این سوال پیش می آید که  کدام بهتر است؟ طراحی فروشگاه انلاین با قالب وردپرس یا اینستاگرام ؟ اگر اطلاعاتتان کامل نیست و تردید دارید سایت بهتر است یا اینستاگرام ما  نقاط قوت و ضعف هر کدام را بررسی کرده ایم  و آن‌ها را باهم مقایسه می‌کنیم و  نهایتا شما به این نتییجه می رسید که سایت بهتراست یا اینستاگرام پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

طراحی فروشگاه انلاین با قالب وردپرس یا اینستاگرام

حتما می دانید که اخیرا، تمایل زیاد مردم به  شبکه‌های اجتماعی زیادتر شده و تایم زیادی را در اینستاگرام سپری می کنند در این بین  ازمعروفترین شبکه‌های اجتماعی که معمولا از باقی موارد بیشتربه آن گرایش دارند  و  هر سن و سطحی در آن حضور دارند، اینستاگرام است. باید عرض کنم  که اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی در ایران است. پس مشخص شد که اگر کسب کارتان را با اینستاگرام آغاز کنید یک فروشگاه وسیع را مدیریت می کنید  و می توانید درآمدزایی بسیار خوبی هم از این طریق داشته باشید؛ اما می خواهیم این فروشگاه وسیع را دقیق تر بررسی کنیم.

باتوجه به این سوال که سایت بهتر است یا اینستاگرام ؟ بیایم‌ اول نقاط قوت کسب و کار با اینستاگرام رو بررسی کنیم.

طراحی فروشگاه انلاین با قالب وردپرس یا اینستاگرام

طراحی فروشگاه انلاین با قالب وردپرس یا اینستاگرام

نقاط قوت طراحی فروشگاه انلاین با قالب وردپرس یا اینستاگرام

مطمئنا  شما هم با پیج های زیادی  در اینستاگرام که کسب درآمد می کنند را آشنا هستید و یا دنبال می کنید . مانند پیج‌های فروش محصول، تبلیغات و…

  • استفاده از اینستاگرام هزینه ای ندارد

اگر بودجه خیلی زیادی بمنظور آغاز یک کسب و کار اینترنتی ندارید، اینستاگرام مناسبترین راه  برای شماست. وارد شدن به  اینستاگرام و ایجاد یک صفحۀ کاری هزینه ای ندارد.

  • کار با اینستاگرام آسان است

آپلود  پست در اینستاگرام، دیدن آمار و بکارگیری  باقی امکانات پروفایل‌های تجاری در اینستاگرام کار بسیار آسانی است و هرکسی که کار  با موبایل‌های هوشمند را یاد داشته باشد کار اصلا پیچیده ای نیست.

  • با اصول بازاریابی دیده شوید

باتوجه به گفته های بالا، افراد زیادی از مخاطبان ایرانی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام حضور دارند؛ همانطور که می دانید معروف شدن و شناخته شدن در اینستاگرام کار آسانی است. اما عجول نباشید!  برای موفق شدن در اینستاگرام و دریافت دنبال کنندگان بابرنامه که  مشتریان شما می شوند ، نیاز است تکنیک هایی را بلد باشید و آن هارا بکاربگیرید.

 

نقاط ضعف 

هیچ مدل دسته‌بندی برای محصولات‌تان ندارید

ایجاد دسته بندی و گذاشتن محصولات در دسته‌های تعیین شده به مخاطبان این امکان را می دهد  که آسانتر کالای مدنظرشان را بیابند؛ اما باید عرض کنم که اینستاگرام این قابلیت را ندارد.

امکان آپدیت محصولات را ندارید

ارزش محصولات و موجودیت آن‌ها همیشه در حال تغییر است و نوشتن مشخصات جدید از آن‌ها در اینستاگرام زمان زیادی می برد ؛ مخصوصا  اگر تعداد محصولات شما زیاد باشند و یاهمزمان در حال بزرگ کردن کسب و کارتان باشید! در حقیقت شما باید مدام  پست‌۴های‌تان را به روز رسانی کنید.

ممکن است فیلتر شوید!

رسانه محبوب تلگرام را که به یاد دارید؟اینستاگرام هم ممکن است  فیلتر شود، چراکه ما  در ایران زندگی می‌کنیم و خبر فیلتر فلان شبکه اجتماعی  زیاد به گوشمان خورده، اگرچه خبر فیلتر اینستاگرام را رد کرده اند اما ممکن است روزی این خبر را قطعی کنند.

با مزایا و معایب کسب و کار اینترنتی اینستاگرامی آشنا شدیم، اما هنوز نمی توانیم‌بگوییم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی سایت بهتر است یا اینستاگرام؟ می ریم به بررسی کسب و کار اینترنتی با سایت بپردازیم تا به پاسخ این سوال برسیم.

آغاز کسب و کار اینترنتی با سایت

قابلیت های داشتن سایت یا فروشگاه اینترنتی

فروش کالا از طریق سایت  یا عرضه خدمات ، به نسبت  شبکه اجتماعی اینستاگرام قابلیت هایی دارد که در زیر  چند موارد مهم را نام بردیم .

قابلیت دسته بندی محصولات

آپدیت و مدیریت محصولات آسانتر است

قابلیت پرداخت آنلاین از طریق درگاه‌های بانکی

کاربران این امکان را دارند تا محصولات دلخواهشان را جستجو کنند

نگران فیلتر شدن نباشید

 

معایب داشتن سایت

برای شروع باید هزینه پرداخت کنید

زمان طولانی برای شناخته شدن

 

 

نتیجه گیری

بنظر تاحدودی پاسخ سوال سایت بهتر است یا اینستاگرام؟ را دریافتید. پس باید دقت کنید که بکارگیری سایت و اینستاگرام در کنارهم به پیشرفت  هر چه سریعتر کسب‌وکار شما کمک می‌کند. پیشنهاد ما به شما این است که با تهیه یک قالب وردپرس شرکتی و یا قالب وردپرس فروشگاهی سایت‌تان را ایجاد کنید و  درکنارش در اینستاگرام حضور داشته باشید و فعالیت کنید.

ا

 

 

 


مشاوره رایگان 021-44767960 051-38846027 پشتیبانی : 09120248112