02144767960 09120248112
پشتیانی

یک قالب وردپرس حرفه ای و تخصصی اولین گام برای شروع پیشرفتی بزرگ است

قالب وردپرس ایرانی برای گالری عکس

اگر در گذشته های دور کسی می گفت قصد دارد با استفاده از یک قالب وردپرس ویژه که مناسب گالری عکس است روی اینترنت کسب در امد کند شاید خیلی ها آن را درک نمی کردند و گفته وی را مسئله ای پیش پا افتاده تصور می کردند. اما امروزه می بینیم که هر نوع ایده ای می تواند در سطح اینترنت پول ساز باشد. یکی از بهترین ایده هایی که می تواند خیلی آسان و کارآمد باشد راه اندازی گالری عکس با قالب وردپرس ایرانی است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه می شود از یک سایت گالری عکس پول درآورد.

قالب وردپرس ایرانی برای گالری عکس

قالب وردپرس ایرانی برای گالری عکس

قالب وردپرس ایرانی برای گالری عکس

شما به راحتی می توانید با یک قالب وردپرس ایرانی برای گالری عکس اقدام به راه اندازی سایت خود کنید. معمولا افراد زیادی که در حوزه مدیریت شبکه های اجتماعی و طراحی سایت و یا در حوزه گرافیک فعالیت دارند، به عکس های متنوع و با کیفیت نیاز دارند.

متاسفانه در حال حاضر این افراد برای تهیه عکس مورد نظر خود باید به سایت های خارجی مراجعه کنند. فراهم نبودن شرایط پرداخت موجب می شود این افراد نتوانند عکس مورد نظر خود را تهیه کنند و صرفا می بایست با همان عکس های رایگان موجود در سایت هایی مثل freepik یا  pixabay فعالیت خود را انجام دهند.

در شرایطی که افراد مجبور باشند از برای خرید عکسی اقدام کنند باید، ابتدا از یک شرکت دیگر، یک کردیت کارت تهیه کنند و سپس خرید خود را انجام دهند. این مراحل بسیار پر دردسر است اما انجام می شود.

حال تصور کنید یک سایت ایرانی این خدمات را ارئه دهد! در آمدی که این سایت کسب خواهد کرد فراتر از انتظار خواهد بود. در فروشگاه کیان تم انواع قالب رسمی وردپرس مناسب برای طراحی گالری عکس را مشاهده خواهید کرد.

یک سایت گالری عکس چه ویژگی هایی داشته باشد؟

برای سایت گالری عکس ابتدا باید یک هاست قوی تهیه کنید. زیرا بارگزاری عکس ها با حجم بالا نباید عملکرد سایت را کاهش دهد. سپس این سایت با یک قالب وردپرس که قابلیت پرداخت و دانلود داشته باشد راه اندازی می شود.

همچنین امکان سرچ دقیق از دیگر ویژگی های این سایت است. کاربر باید بتواند به راحتی وارد سایت شود و به انچه کد مد نظر دارد دسترسی پیدا کند.

سایت گالری عکس باید دارای بخشی برای ثبت نام باشد تا کاربران با عضویت در آن به راحتی بتوانند خرید خود را ثبت کرده و در پنل خود انچه که دانلود کرده اند را مشاهده کنند.

 


مشاوره رایگان 021-44767960 051-38846027 پشتیبانی : 09120248112