02144767960 09120248112
پشتیانی

یک قالب وردپرس حرفه ای و تخصصی اولین گام برای شروع پیشرفتی بزرگ است

قالب وردپرس ایرانی یا قالب وردپرس فارسی

امروز میخواهیم در مورد تعدادی از نیازها و خدماتی که یک شرکت و یا مجموعه در زمان راه اندازی سایت با وردپرس نیاز دارد با شما سخن بگوییم و شما را با نکاتی ساده ما کاربردی آشنا کنیم. و به شما یک فروشگاه قالب وردپرس ایرانی با تنوع بالا را معرفی کنیم.پس با ما همراه باشید تا از تفاوت های قالب وردپرس ایرانی یا قالب وردپرس فارسی با شما سخن بگوییم.

اولین نکته اینکه حتما اگر برای یک سایت شرکتی و مهم و یا دولتی به دنبال راه اندازی سایت هستید حتما یک فروشگاه قالب ایرانی وردپرس  را انتخاب کنید . فروشگاهی که محصولات آن توسط یک تیم ایرانی طراحی شده باشد

قالب وردپرس ایرانی یا قالب وردپرس فارسی

قالب وردپرس ایرانی یا قالب وردپرس فارسی

قالب وردپرس ایرانی یا قالب وردپرس فارسی

شاید برای شما هم این سوال به وجود آمده باشد که تفاوت قالب وردپرس ایرانی یا قالب وردپرس فارسی در چیست . باید بگوییم تفاوت این دو بسیار زیاد است .قالب ایرانی وردپرس به قالبی گفته میشود که توسط یک تیم حرفه ای طراحی شده باشد و تمام کد نویسی های آن اختصاصی آن مجموعه باشد اما قالب فارسی وردپرس به قالبی گفته میشود که عمدتا توسط یک فرد و یا یک شرکت از میان قالب های انگلیسی انتخاب میشود و سپس ترجمه میشود و به فروش میرسد.

چند نکته مهم در مورد قالب وردپرس ایرانی یا قالب وردپرس فارسی: حتما به این نکته دقت کنید که یک قالب فارسی سازی شده ممکن است چندین حالت داشته باشد  از از سایت هایی که قالب را به صورت رایگان ارائه داده اند برداشته شده است و فارسی سازی شده و به فروش میرسد یا سایت های معتبر خریداری شده و سپس فارسی سازی شده اما آیا میدانید که سایت های معتبر قالب را فقط برای یک دامنه میفروشند و فردی که فارسی سازی میکند مجبور است که قالب را دستکاری کرده تا کرک و یا لایسنس قالب را حذف کند و قطعا طراح هم به این نکته واقف بوده و تمهیداتی را اندیشیده تا پس از حذف لایسنس قالب مانند قبل به خوبی کار نکند.علاوه بر این ها ممکن است هیچ یک از موارد قبل وجود نداشته باشد اما اگر شما به یک مشکل برنامه نوسی بر بخورید و یا نیاز به ویرایش و تغییر یک قسمت داشته باشید به هیچ عنوان به طراح این قالب وردپرس دسترسی نداشته و امکان ویرایش را که نخواهید داشت وامکان رفع مشکل هم نیازمند انتظار تا آمدن ورژن جدید آن قالب خواهد بود.

پس باید بدانید که چرا اکثر افراد و شرکت های معتبر همه به دنبال قالب ایرانی وردپرس هستند زیرا نمیخواهند دچار مشکلاتی که در بالا بیان شد بشوند.

در مقاله بعدی توضیحات کاملی را در این مورد خواهیم داد تا از مزیت های قالب ایرانی وردپرس مطلع شوید

 

امتیازدهی به این مطلب :
برچسب ها :
دسته بندی :

مشاوره رایگان 021-44767960 051-38846027 پشتیبانی : 09120248112