02144767960 09120248112
پشتیانی

یک قالب وردپرس حرفه ای و تخصصی اولین گام برای شروع پیشرفتی بزرگ است

آسانترین روش یافتن کلمات کلیدی

کلمه کلیدی : برای بهینه سازی و سئوی یک وب سایت باید کلمات کلیدی مناسب که بیشتر کاربران برای جست و جو یک سایت از اون استفاده می کنند رو پیدا کنید. در واقع در بهینه سازی وب سایت پیدا کردن کلمه کلیدی پایه و اساس کار هست و یک کلمه کلیدی مناسب میتونه پروسه فعالیتتون رو در یک مسیر مفید، بدون اتلاف وقت و انرژی قرار بده. پیدا کردن این کلمه کلیدی روش های خاصی داره که در ادامه آسون ترین روش ممکن رو براتون توضیح میدیم.

کلمه-کلیدی-مناسب

کلمه-کلیدی-مناسب

آسان ترین روش:
آسون ترین روش استفاده از پیشنهادات گوگله!
یک موضوع رو در نظر بگیرید. مثلا موضوع “قالب وردپرس بیمه” . این موضوع رو در نوار جست و جوی گوگل سرچ کنید.
زیر نوار جست و جو یک لیست از محبوب ترین موضوع های سرچ شده و مرتبط با موضوع شما نمایش داده میشه. در این لیست حداکثر 10 کلمه وجود داره که شما میتونید از اونها استفاده کنید.
به دنبال عبارت های کلیدی اصلی باشید. عبارت های کلیدی طولانی تر رو هم جستجو کنید که 3 تا 5 کلمه رو در خود دارند و برای بازاریابی هدفمند استفاده می شوند.
همه عبارت هایی را که فکر می کنید به سایت یا محصولات شما مرتبط میشن رو لیست کنید و در نوار جستجوی گوگل بنویسید تا با پیشنهادهای گوگل ذهن شما باز بشه و دچار این اشتباه نشید که فکر کنید همه همون کلمه کلیدی که توی ذهن شما هست روجست و جو می کنن.
بعد از این که یه لیست از همه کلمه های کلیدی مرتبط با موضوع سایتتون پیدا کردید به صورت هدفمند اونها رو داخل مقاله هم و مطالب و تگ هاتون استفاده کنید تا زمانی که کاربری با چنین کلماتی سرچ انجام میده سایت شما هم یکی از پیشنهاد های گوگل باشه.
شما می تونید با استفاده از چندین سایت و ابزار رایگان یاد بگیرید که چطور باید پر جستجو ترین عبارت های کلیدی رو پیدا کنید.


مشاوره رایگان 021-44767960 051-38846027 پشتیبانی : 09120248112