02144767960 09120248112
پشتیانی

یک قالب وردپرس حرفه ای و تخصصی اولین گام برای شروع پیشرفتی بزرگ است

مهمترین دلایل ایمن سازی وب سایت

امنیت وب سایت : از بحث طراحی ظاهری و فونت و انتخاب قالب وردپرس شرکتی که بگذریم به مقوله هایی می رسیم که در نگاه اول به چشم کاربر نمی آید اما در لایه های زیرین سایت درحال خدمت رسانی به کاربر و مدیر سایت می باشد. در دنیای امروز نیاز به وب سایتی که ایمن باشد و از حملات هکرها و بدافزارها در امان باشد روز به روز درحال افزایش است. اگر بخواهید کسب و کار و شرکتتان را با فضای مجازی پیوند دهید (که قطعا این کار برای کسب و کار شما بسیار الزامیست) لازم است با خطرات آن آشنا باشید و تمهیدات لازم را برای مقابله با این مخاطرات در نظر بگیرید. در مقاله ای با این موضوع می توان یک لیست بلند بالا از دلایل ایمن سازی وب سایت نوشت اما از آن جا که قطعا از حوصله کاربر خارج خواهد بود چندتا از مهم ترین آن ها را ذکر می کنیم.

امنیت وب سایت

امنیت وب سایت

حمله هکر ها یک عمل متداول است.

بسیاری از صاحبان کسب و کار این گونه با این ایده که ما فعالیت حساسی انجام نمی دهیم تصور می کنند که هکرها به سراغ آنها نمی روند. اما آمارهایی که گوگل در رابطه با حمله به وب سایت ها منتشر می کند چیز دیگری را نشان می دهد. گوگل لیستی به نام لیست سیاه دارد که لیست وب سایت هایی که مورد حمله قرار گرفته اند را در آن قرار می دهد. اگر بدانید در طی یک هفته نام 20 هزار سایت در این لیست دیده می شود دیگر این گونه تصور نخواهید کرد که هکرها با شما کاری ندارد.

این نکته را هم در نظر بگیرید که وب سایت هایی هستند که به دلیل ثبت نام نکردن در Search Console گوگل هنگام حمله از طرف گوگل آلارمی دریافت نمی کنند. تعداد حمله به چنین سایت هایی را نیز به آمار لیست سیاه گوگل اضافه کنید. پس میبینید که چقدر احتمال هک شدن وب سایت و بربادرفتن زحماتتان بالاست.

حمله به وب سایت توسط هکرها انتخابی نیست

برای هکر ها تفاوتی ندارد که شما یک کسب و کار کوچک هستید یا بزرگ. آنها به صورت تصادفی به وب سایت ها حمله می کنند. گاهی هکرها برای تمرین و سرگرمی نیز وب سایت ها را هک می کنند پس برای آن ها فرقی نمی کند که یک وب سایت بزرگ باشد یا کوچک . بنابراین حتی اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک هم باشید، ملزم به  رعایت یک سری اصول ایمنی برای وب‌سایتتان هستید و لاقل در این مورد خاص، هیچ گونه تفاوتی با صاحب یک کسب و کار بزرگ نخواهید داشت.

شهرت نیک با تامین امنیت وب سایت به دست می آید.

خوشنام بودن یک وب سایت ارتباط مستقیم با امنیت آن دارند. اگر هکری وارد سایت شما شود و وب سایت شما را به یک بد افزار آلوده کند کاربران خود را از دست خواهید داد. مرورگرهای هوشمند امروز توانایی تشخیص آلوده بودن وب سایت شما را دارند و به محض این که کاربری بخواهد وارد سایت شما شود به او اخطار خواهند داد و شما مخاطب خود را برای همیشه از دست خواهید داد.

خدشه دار شدن ارتباط سایت با موتورهای جست و جو

زمانی که وب سایت شما هک شود و در لیست سیاه گوگل قرار گیرد دیگر به این آسانی نمی توانید ان را خارج کنید. در واقع گوگل دیگر این وب سایت ها را در نتایج خود نمایش نخواهد داد و شما مخاطبانی که از طرق جست و جو وب سایت شما را پیدا می کردند از دست خواهید داد. با قرار گرفتن یک سایت در لیست سیاه گوگل ترافیک وردی به سایت تا 95 درصد کاهش می یابد. و راه برگشت و خروج از این لیست چندان آسان نیست و حتی در مواردی غیر ممکن است.

بازپس گیری سایت دشوار است.

همیشه بازپسگیری یک سایت که هک شده است بسیار دشوار است و هزینه بالایی دارد به قدری که عده ای ترجیح می دهند وب سایت جدیدی را ه اندازی کنند.

 

نیازی نیست در رابطه با تامین امنیت وب سایت خود نگران شوید. حتی نیازی نیست نکات فنی حفظ امنیت وب سایت را فرا بگیرید. تنها کافیست طراحی وب سایت خود را به یک طراح حرفه ای بسپارید و یا قالب وردپرس شرکتی خود را از میان قالب های حرفه ای کیانتم برگزینید که تمامی نکات مربوط به ایمنی در آن رعایت شده و پا به پای علم روز دنیا راه های ورد هکرها به وب سایت شما را به روی آن ها بسته است.  از شما به عنوان صاحب یک کسب و کار، هرگز توقع نمی رود که تمام جزییتات فنی مربوط به مباحث ایمنی را فراگیرید، و اصولا هم توصیه می‌کنم چنین کاری را انجام ندهید چرا که وقت و هزینه بسیار زیادی را از شما تلف خواهد کرد. فقط کافیست به توصیه های متخصصان این زمینه توجه کافی داشته باشید و از فروشگاه های معتبر قالب وردپرس خریداری کنید و نسخه وردپرس و افزونه های خود را به روز نگه دارید تا امنیت وب سایت خود را تامین کرده باشید.

 


مشاوره رایگان 021-44767960 051-38846027 پشتیبانی : 09120248112