02144767960 09120248112
پشتیانی

یک قالب وردپرس حرفه ای و تخصصی اولین گام برای شروع پیشرفتی بزرگ است

قالب وردپرس شرکتی sh4

امروز با یک قالب وردپرس شرکتی جدید در خدمت شما عزیزان هستیم . این قالب تقریبا تلفیقی از چند قالب شرکتی وردپرس که در سایت ما از فروش بالایی برخوردار بوده است ایجاد و طراحی شده است . در ادامه شما را با قالب وردپرس شرکتی sh4 بیشتر آشنا خواهیم کرد و امکانات و قابلیت […]

مشخصات اصلی قالب
  • یک قالب وردپرس شرکتی تخصصی
  • سرعت لود بسیار بالا
  • نمایش استاندارد در انواع مرورگر ها
  • کد نویسی بهینه
  • دارای پشتیبانی کاملا رایگان
  • نصب رایگان و آموزش مدیریت رایگان
  • قابلیت تغییر رنگ کل سایت با سلیقه شما
  • پنل وردپرس حرفه ای و فارسی
  • سازگاز با تمام ورژن های وردپرس
  • کاملا بهینه سازی شده برای گوگل
  • طراحی مطابق با استاندارد جهانی وب
  • امکانات ویژه و حرفه ای قابل تنظیم از طریق پنل اختصاصی
  • بروزترین طراحی و تکنولوژی وب فارسی
  • قالب وردپرس ایرانی
قالب وردپرس شرکتی sh4

قالب وردپرس شرکتی sh4

امروز با یک قالب وردپرس شرکتی جدید در خدمت شما عزیزان هستیم . این قالب تقریبا تلفیقی از چند قالب شرکتی وردپرس که در سایت ما از فروش بالایی برخوردار بوده است ایجاد و طراحی شده است . در ادامه شما را با قالب وردپرس شرکتی sh4 بیشتر آشنا خواهیم کرد و امکانات و قابلیت های آن را برایتان شرح میدهیم.

هدف از ایجاد این دمو این است که ما میخواهیم دید شما را وسعت دهیم تا در رابطه با کسب و کار خود که قرار است با این قالب وردپرس راه اندازی شود بتوانید از وب سایت خود چشم اندازی را داشته باشید .

قالب وردپرس شرکتی sh4

قالب وردپرس شرکتی sh4

قالب وردپرس شرکتی sh4

این قالب وردپرس مانند دیگر محصولات ما دارای یک پنل حرفه ای بوده که به شما این اجازه را میدهد تا بتوانید  به بخش های مختلف قالب مدیریت داشته باشید به عنوان مثال  تغیییر شماره ها و یا تغییر اسلایدر ها و رنگ ها و بخش های مختلفی که در حال مشاهده آنها هستید را میتوانید به راحتی از طریق این پنل تغییر دهید البته توجه داشته باشید که ساختار اصلی و چیدمان ثابت بوده و شما میتوانید متن ها عکس ها و رنگ ها و عنوان هایی که در این دمو قابل مشاهده میباشد را تغییر دهید .

قالب وردپرس برای سایت شرکتی

ما این محصول جدید را برای یک کسب و کار خاص طراحی نکرده ایم و هر نوع شرکتی که نیاز به سایت داشته باشد میتواند از این قالب وردپرس استفاده کند .البته در تصاویری که به کار رفته از عنوان ها و متن های مربوط به شرکت های مرتبط با شبکه و کامپیوتر استفاده شده است اما باید بدانید که هرآنچه از عکس و متن و رنگ و لوگو و …. در این قالب وردپرس شرکتی قابل مشاهده است تماما قابل تغییر بوده و شما میتوانید به دلخواه تغییر دهید.

مدیریت قالب وردپرس شرکتی sh4

مدیریت این قالب وردپرس به هیچ دانش برنامه نویسی و کد نویسی نیاز ندارد و یک فرد عادی که اطلاعات اولیه در رابطه با کامپیوتر و اینترنت داشته باشد  میتواند این سایت را به خوبی مدیریت کرد.

امکانات قالب وردپرس شرکتی sh4

قبل از طراحی یک قالب وردپرس در مجموعه ما تمامی جوانب آن در نظر گرفته میشود که اگر قالب طراحی شده پتانسیل استفاده برای هر نوع شرکت را داشته باشد

از جمله این موارد میتوان به شماره تماس در هدر سایت و یا شبکه های اجتماعی  دو فهرست و یا تنظیم تعداد تصاویر دلخواه برای  اسلایدر و یا خدمات با تعداد دلخواه و یا درج مقالات و در صورت داشتن محصول برای فروش درج محصولات شرکت و  به طور کل عدم درج هر یک از موارد بالا که کاملا اختیاری بوده و شما میتوانید به تعداد دلخواه درج کنید و یا بطور کامل آن را حذف کنید و هیچ محدودیتی برای تعداد ها در این قالب در نظر گرفته نشده است.

 

پشتیبانی قالب وردپرس شرکتی sh4

این قالب نیز مانند دیگر قالب های فروشگاه قالب وردپرس ایرانی کیان تم دارای پیشتبانی ویژه بوده و هر موردی که برای قالب پیش آید از جمله عدم سازگاری با ورژن های وردپرس و یا php و یا نمایش خطا که مربوط به قالب باشد را ما بدون محدودیت زمانی  پاسخگو هستیم و همواره در کنار شما خواهیم بود . و به شما یک تجربه بی نظیر را خواهیم داد.

ما از دغدغه های مدیران سایت کاملا آگاه هستیم  و میدانیم که یک سایت قطعا ویترین کسب و کار شماست و باید همواره در دسترس عموم باشد پس ما به عنوان پشتیبان سایت شما باید در کنار شما باشیم و در صورت بروز هرگونه مشکل همواره پاسخ گوی شما باشیم .

خرید قالب شرکتی وردپرس sh4

خرید قالب شرکتی وردپرس sh4

نظرات شما

 پاسخی بگذارید

مشاوره رایگان 021-44767960 051-38846027 پشتیبانی : 09120248112